3.01-24.01.2025 жыл күндері әлеуметтік педагог, арнайы педагог және педагог-логопед 10 күндігінің іс-шара жоспары жасалып,он күндік жұмысын бастады.

Мақсаты:
• Әлеуметтік педагог, дефектолог, логопед мамандарының жұмысын үйлестіріп, балалардың дамуындағы түрлі қиындықтарды шешуге арналған кешенді іс-шаралар ұйымдастыру.
• Балалардың әлеуметтік бейімделуі, тілдік дамуы және психологиялық қолдауды жақсарту.
• Қатысушылар арасында тәжірибе алмасуды, білім мен дағдыларды жетілдіруді қамтамасыз ету.
1-күн: “Қатысушылармен танысу және бағдарламаның таныстырылымы”
• Ашылу салтанаты (9:00-9:30)
Қатысушыларды қарсы алу, іс-шараның мақсаттары мен міндеттерін түсіндіру.
• Таныстыру сессиясы (9:30-11:00):
Әлеуметтік педагог, дефектолог, логопед мамандарының бір-бірімен танысуы, өз тәжірибелерімен бөлісуі.
• Жалпы семинар (11:00-12:30):
“Әлеуметтік педагог, дефектолог және логопед арасындағы ынтымақтастық”.
Мақсаты: кәсіби қызметтің қиылыстарын, тиімді жұмыс әдістерін талқылау.
• Қорытынды (14:00-15:00):
Сұрақ-жауап сессиясы, тақырыпқа қатысты тәжірибелік мысалдар.
2-күн: “Әлеуметтік бейімделу және психологиялық қолдау”
• Семинар (9:00-10:30):
“Балалардың әлеуметтік бейімделу мәселелері: Әлеуметтік педагогтың рөлі”.
Әлеуметтік ортаға бейімделудің психологиялық аспектілері.
• Практикалық жұмыс (10:30-12:00):
Балалармен әлеуметтік ортаға бейімделу жаттығулары мен ойындар.
• Тренинг (14:00-15:30):
“Әлеуметтік педагог және ата-анамен жұмыс: Қолдау көрсету әдістері”
Ата-аналармен бірге жұмысты жетілдіру бойынша кеңестер.
3-күн: “Дефектология және балалардың дамуындағы қиындықтар”
• Семинар (9:00-10:30):
“Дефектологияның негіздері: Ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс”.
Дефектологияның мамандық ретіндегі ерекшеліктері мен дағдылар.
• Практикалық сабақ (10:30-12:00):
Ерекше қажеттіліктері бар балаларға арналған түзету жаттығулары.
• Топтық жұмыс (14:00-15:30):
Дефектолог мамандарымен балалардың дамуындағы қиындықтарды талқылау және шешімдер ұсыну.
4-күн: “Логопедия: Сөйлеу және тіл дамыту”
• Теориялық бөлім (9:00-10:30):
“Логопедиялық қызметтің негіздері: Сөйлеу мен тілдамуынтүзету”.
Логопедтің жұмыс әдістері мен техникалары.
• Практикалық сабақ (10:30-12:00):
“Сөйлеу бұзылыстарын түзету: Жаттығулар мен әдістер”
Логопедиялық жаттығулар мен арнайы техника.
• Қорытынды сессия (14:00-15:30):
Логопедтермен кеңесу, әртүрлі жағдайлар бойынша пікір алмасу.
5-күн: “Инклюзивті білім беру және балалардың дамуындағы кедергілер”
• Семинар (9:00-10:30):
“Инклюзивті білім беру: Әлеуметтік педагог пен дефектологтың рөлі”.
Ерекше қажеттіліктері бар балалар үшін орта құрудың маңызды аспектілері.
• Практикалық жұмыс (10:30-12:00):
Инклюзивті сабақтар мен ойындар ұйымдастыру.
• Тренинг (14:00-15:30):
“Кедергілерді жою: Қоғамдастық пен мектеп арасындағы байланысты нығайту”.
Әлеуметтік педагогтар мен дефектологтардың бірлескен жұмысы.
6-күн: “Психоэмоционалдық даму жәнетілдік дағдыларды қалыптастыру”
• Семинар (9:00-10:30):
“Балалардың психоэмоционалдық дамуы және тілдік дағдылар”.
Әлеуметтік және психологиялық проблемаларды шешудетіл мен сөйлеудің маңызы.
• Практикалық сабақ (10:30-12:00):
Психоэмоционалдық дағдылар мен тілдамыту жаттығулары.
• Топтық жұмыс (14:00-15:30):
Балаларға көмек көрсету әдістері бойынша кейс-стади.
7-күн: “Ата-аналармен жұмыс: Қолдау мен кеңес беру”
• Теориялық бөлім (9:00-10:30):
“Ата-аналармен жұмыс: Қолдау көрсету мен тиімді кеңес беру жолдары”.
Ата-аналармен психолог және дефектолог мамандардың жұмыс тәсілдері.
• Практикалық жұмыс (10:30-12:00):
Ата-аналарға кеңес беру бойынша практикалық сессия.
• Жаттығу сессиясы (14:00-15:30):
Ата-аналар мен педагогтардың өзара тиімді қарым-қатынас орнатуға арналған жаттығулар.
8-күн: “Балалармен топтық жұмыс: Тілдамыту және әлеуметтік дағдылар”
• Семинар (9:00-10:30):
“Топтық жұмыс: Балалардың тілін дамыту мен әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру”
Топта жұмыс істеу барысында қолданылатын әдіс-тәсілдер.
• Практикалық сабақ (10:30-12:00):
Топтық жаттығулар мен ойындар арқылы тілдік дағдыларды дамыту.
• Қорытынды сессия (14:00-15:30):
Топтық жұмыс барысында алынған нәтижелерді талқылау.
9-күн: “Техникалық және мультимедиялық құралдармен жұмыс”
• Семинар (9:00-10:30):
“Заманауи құралдар мен технологияларды балалармен жұмыс істегенде қолдану”.
Мультимедиялық және техникалық құралдар арқылы жұмыс істеу жолдары.
• Практикалық сабақ (10:30-12:00):
Техникалық құралдар мен ойындар арқылы балалардың тілдік дамуын қолдау.
• Тренинг (14:00-15:30):
Интерактивті құралдарды қолдану бойынша тренинг.
10-күн: “Қорытынды іс-шара: Қорытынды баяндамалар мен рефлексия”
• Қорытынды баяндамалар (9:00-11:00):
Әр маман өз тәжірибесі туралы баяндамалар жасайды.
• Рефлексиялық сессия (11:00-12:30):
Іс-шара нәтижелерін талқылау, қатысушылардың пікірлерін тыңдау.
• Жабылу салтанаты (14:00-15:00): Қатысушыларға сертификаттар мен Aлғыс хаттарды табыстау.
Гүлбахрам БЕРДАЛИЕВА,
«Қайнар» мектеп-гимназиясының әлеуметтік педагогы.