Арнайы педагог және логопед 10 күндік жұмысын бастады

3.01-24.01.2025 жыл күндері әлеуметтік педагог, арнайы педагог және педагог-логопед 10 күндігінің іс-шара жоспары жасалып,он күндік жұмысын бастады.

Мақсаты:

•           Әлеуметтік педагог, дефектолог, логопед мамандарының жұмысын үйлестіріп, балалардың дамуындағы түрлі қиындықтарды шешуге арналған кешенді іс-шаралар ұйымдастыру.

•           Балалардың әлеуметтік бейімделуі, тілдік дамуы және психологиялық қолдауды жақсарту.

•           Қатысушылар арасында тәжірибе алмасуды, білім мен дағдыларды жетілдіруді қамтамасыз ету.

1-күн: “Қатысушылармен танысу және бағдарламаның таныстырылымы”

•           Ашылу салтанаты (9:00-9:30)

Қатысушыларды қарсы алу, іс-шараның мақсаттары мен міндеттерін түсіндіру.

•           Таныстыру сессиясы (9:30-11:00):

Әлеуметтік педагог, дефектолог, логопед мамандарының бір-бірімен танысуы, өз тәжірибелерімен бөлісуі.

•           Жалпы семинар (11:00-12:30):

“Әлеуметтік педагог, дефектолог және логопед арасындағы ынтымақтастық”.

Мақсаты: кәсіби қызметтің қиылыстарын, тиімді жұмыс әдістерін талқылау.

•           Қорытынды (14:00-15:00):

Сұрақ-жауап сессиясы, тақырыпқа қатысты тәжірибелік мысалдар.

2-күн: “Әлеуметтік бейімделу және психологиялық қолдау”

•           Семинар (9:00-10:30):

“Балалардың әлеуметтік бейімделу мәселелері: Әлеуметтік педагогтың рөлі”.

Әлеуметтік ортаға бейімделудің психологиялық аспектілері.

•           Практикалық жұмыс (10:30-12:00):

Балалармен әлеуметтік ортаға бейімделу жаттығулары мен ойындар.

•           Тренинг (14:00-15:30):

“Әлеуметтік педагог және ата-анамен жұмыс: Қолдау көрсету әдістері”

Ата-аналармен бірге жұмысты жетілдіру бойынша кеңестер.

3-күн: “Дефектология және балалардың дамуындағы қиындықтар”

•           Семинар (9:00-10:30):

“Дефектологияның негіздері: Ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс”.

Дефектологияның мамандық ретіндегі ерекшеліктері мен дағдылар.

•           Практикалық сабақ (10:30-12:00):

Ерекше қажеттіліктері бар балаларға арналған түзету жаттығулары.

•           Топтық жұмыс (14:00-15:30):

Дефектолог мамандарымен балалардың дамуындағы қиындықтарды талқылау және шешімдер ұсыну.

4-күн: “Логопедия: Сөйлеу және тіл дамыту”

•           Теориялық бөлім (9:00-10:30):

“Логопедиялық қызметтің негіздері: Сөйлеу мен тілдамуынтүзету”.

Логопедтің жұмыс әдістері мен техникалары.

•           Практикалық сабақ (10:30-12:00):

“Сөйлеу бұзылыстарын түзету: Жаттығулар мен әдістер”

Логопедиялық жаттығулар мен арнайы техника.

•           Қорытынды сессия (14:00-15:30):

Логопедтермен кеңесу, әртүрлі жағдайлар бойынша пікір алмасу.

5-күн: “Инклюзивті білім беру және балалардың дамуындағы кедергілер”

•           Семинар (9:00-10:30):

“Инклюзивті білім беру: Әлеуметтік педагог пен дефектологтың рөлі”.

Ерекше қажеттіліктері бар балалар үшін орта құрудың маңызды аспектілері.

•           Практикалық жұмыс (10:30-12:00):

Инклюзивті сабақтар мен ойындар ұйымдастыру.

•           Тренинг (14:00-15:30):

“Кедергілерді жою: Қоғамдастық пен мектеп арасындағы байланысты нығайту”.

Әлеуметтік педагогтар мен дефектологтардың бірлескен жұмысы.

6-күн: “Психоэмоционалдық даму жәнетілдік дағдыларды қалыптастыру”

•           Семинар (9:00-10:30):

“Балалардың психоэмоционалдық дамуы және тілдік дағдылар”.

Әлеуметтік және психологиялық проблемаларды шешудетіл мен сөйлеудің маңызы.

•           Практикалық сабақ (10:30-12:00):

Психоэмоционалдық дағдылар мен тілдамыту жаттығулары.

•           Топтық жұмыс (14:00-15:30):

Балаларға көмек көрсету әдістері бойынша кейс-стади.

7-күн: “Ата-аналармен жұмыс: Қолдау мен кеңес беру”

•           Теориялық бөлім (9:00-10:30):

“Ата-аналармен жұмыс: Қолдау көрсету мен тиімді кеңес беру жолдары”.

Ата-аналармен психолог және дефектолог мамандардың жұмыс тәсілдері.

•           Практикалық жұмыс (10:30-12:00):

Ата-аналарға кеңес беру бойынша практикалық сессия.

•           Жаттығу сессиясы (14:00-15:30):

Ата-аналар мен педагогтардың өзара тиімді қарым-қатынас орнатуға арналған жаттығулар.

8-күн: “Балалармен топтық жұмыс: Тілдамыту және әлеуметтік дағдылар”

•           Семинар (9:00-10:30):

“Топтық жұмыс: Балалардың тілін дамыту мен әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру”

Топта жұмыс істеу барысында қолданылатын әдіс-тәсілдер.

•           Практикалық сабақ (10:30-12:00):

Топтық жаттығулар мен ойындар арқылы тілдік дағдыларды дамыту.

•           Қорытынды сессия (14:00-15:30):

Топтық жұмыс барысында алынған нәтижелерді талқылау.

9-күн: “Техникалық және мультимедиялық құралдармен жұмыс”

•           Семинар (9:00-10:30):

“Заманауи құралдар мен технологияларды балалармен жұмыс істегенде қолдану”.

Мультимедиялық және техникалық құралдар арқылы жұмыс істеу жолдары.

•           Практикалық сабақ (10:30-12:00):

Техникалық құралдар мен ойындар арқылы балалардың тілдік дамуын қолдау.

•           Тренинг (14:00-15:30):

Интерактивті құралдарды қолдану бойынша тренинг.

10-күн: “Қорытынды іс-шара: Қорытынды баяндамалар мен рефлексия”

•           Қорытынды баяндамалар (9:00-11:00):

Әр маман өз тәжірибесі туралы баяндамалар жасайды.

•           Рефлексиялық сессия (11:00-12:30):

Іс-шара нәтижелерін талқылау, қатысушылардың пікірлерін тыңдау.

•           Жабылу салтанаты (14:00-15:00): Қатысушыларға сертификаттар мен Aлғыс хаттарды табыстау.

Гүлбахрам БЕРДАЛИЕВА,

«Қайнар» мектеп-гимназиясының әлеуметтік педагогы.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *